duminică, 20 ianuarie 2013

Bancuri

                             Bancuri cu Bula 


Cativa zeci de ani romanii au supravietuit mai mult cu bancuri decat cu paine. Situatia continua... Pofta buna!]

   

Bula in razboiu cu nemtzii se ascunse intr-o fantana.
Vine un neamtz si spune :
-E cineva acolo ?
Bula:
-E cineva acolo?
-Mai bine ma duc in padure.
Bula:
-Mai bine ma duc in padure.
-Mai bine arunc o grenada.
Bula:
-Mai bine te duci in padure.



Odata, mama ii spune lui Bula de ziua lui:
-Sa stii ca trebuie sa imparti si cu fratele tau tortul!
-Si bomboanele?
-Si.
-Si prajiturile?
-Totul.
-Urrrraaaaaa!
Mama lui il intreaba:
-Ce ,,ura''?
-Am spart televizorul! Inseamna ca impartim si bataia!



Un profesor discuta cu Bula :
- Bula, conjuga verbul a merge
- Eu merg, tu mergi...
- Mai repede Bula.
- Eu fug, tu fugi.



Învaţatoarea îi zise lui Bulă. 
-Măi bula, tu nu ai notă. 
Pentru mâine sa îmi răspunzi la următoarele întrebaăi: 
-Ce faci când pleacă vaporul? 
-Ce faci când esti la coadă la pâine? 
-Ce faci când doi băieţi se bat? 
-ce faci când un om se îneacă? 
Se duse bula acasă şi o întreaba pe mamă-sa. 
-Mamă ce fac când pleacă vaporul? 
-Scoţi batista şi faci cu mâna. 
-Dar când sunt la coadă? 
-Îţi aştepţi rândul. 
-Dar când doi băieţi se bat? 
-Chemi poliţia. 
-Dar când un om se îneacă? 
-Îl scoţi la mal. 
A doua zi se duse Bulă la scoală, dar uitase ordinea răspunsurilor. 
Învâţătoarea îl întreabă: 
-Bulă, ce faci când pleacă vaporul? 
-Îl scot la mal. 
-Dar când eşti la coadă? 
-Chem poliţia 
-Dar când doi băieţi se bat? 
-Îmi aştept răndul. 
-Dar când un om se îneacă? 
-Scot batista şi îi fac pa,pa. 
-Felicitari pentru astăzi ai nota 1




La ora de gramatica. 
-Bula, cand canti tu, spui "eu cant". Cand canta fratele tau, cum spui? 
-Taci odata!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu